Friday, January 30, 2015

My favorite lipbalms


Zadnjih nekaj let sem bila vedno na lovu za dobrimi balzami za ustnice. Preizkusila sem veliko različnih, od Blistexa, Labelle, Balee do Alverde balzamov. Nikakor nisem našla takšnih, ki bi mi res ustrezali in pomagali pri suhih ter razpokanih ustnicah, Letos pa sem kar naenkrat ugotovila, da imam trenutno v uporabi same super balzame, ki jim moram nameniti kakšno besedo. :) Začudeno sem ugotovila, da so vsi "made in USA", tako da od zdaj naprej sem ljubiteljica ameriških balzamov za ustnice.

1. Crazy Rumors Bubble Gum je 100% naravni balzam s karitejevim maslom in je moj najljubši izmed štirih. Ima čudovit vonj po žvečilnih gumijih, je brezbarven in na ustnicah skoraj neopazen. Ni najbolj obstojen, vendar mi je všeč, ker ne pusti voskastega občutka. Je veganski, ni testiran na živalih, embalaža pa vsebuje 4.4ml izdelka. Kupljen je bil na iHerb-u, kjer trenutno stane 2.77$. Pri nas ga imajo na ecco-verde.si za 3.79 evra.

2. Lip Smacker Vanilla Coconut balzam je po teksturi in učinku na ustnicah zelo podoben prvemu. Oba uporabljam vsakodnevno in pravzaprav mi je vseeno kateri mi prvi pride pod roke. Tudi ta balzam čudovito diši po vaniliji, kokosa ne zaznavam, vendar ima Crazy Rumors izrazitejši vonj. Embalaža vsebuje 4g izdelka. Kupljen je bil v drogeriji Ilirija, cena pa mislim da je nekaj čez 2 evra.

 
3. Carmex Classic je moja najnovejša pridobitev, ki sem ga kupila predvsem zaradi zaščite pred soncem (SPF15) pa tudi zato, ker sem prebrala kar nekaj pozitivnih ocen o tem balzamu. Občutek na ustnicah je še kar voskast, vendar se tudi najdlje obdrži. Tudi ta balzam je brezbarven in skoraj neopazen na ustnicah. Ima pa učinek hlajenja zaradi mentola, kar je najbrž super za zelo razpokane ustnice (moje so zaenkrat samo suhe). Učinek hlajenja je zelo prijeten, ni premočan in po nekaj minutah izgine. Embalaža vsebuje 4.9ml/4.25g izdelka. Kupljen je bil v drogeriji Muller za 1.99 evra.

4. Hurraw! Black Cherry obarvani balzam za ustnice je izdelan iz vrhunskih organskih, veganskih in presnih sestavin. Je edini v moji zbirki, ki ustnice tudi obarva (nežna rdečkasta barva). Vonj je neverjeten, po češnjevih bombonih, učinek na ustnicah pa je podoben kot pri prvih dveh balzamih. Sploh Crazy Rumors in Hurraw! sta si po teksturi zelo podobna, sklepam da zaradi podobnih naravnih sestavin (veliko različnih olj, zato sta tudi najmanj voskasta in najbolje mazljiva). Balzam je veganski, ni testiran na živalih, embalaža pa vsebuje 4.3g izdelka. Kupljen je bil na iHerb-u, kjer trenutno stane 3.37$. Pri nas ga lahko kupite v različnih spletnih trgovinah npr. na or-ca.si za 4.99 evra.

Težko bi se odločila katerega najbolj priporočam, vsak je po svoje odličen. Carmex je najboljši za poškodovane in razpokane ustnice, ostali trije pa so primernejši za nezahtevne ustnice, ki so samo malo izsušene.  Po mojem mnenju potrebujete v svoji zbirki kar vse štiri! ;)

4 comments:

  1. Super objavica, sploh za Carmex me je zanimalo ker ga res vsi zelo hvalijo. Ampak glede tega hlajenja sem pa malo skeptična, ker res ne maram teh občutkov mentola na ustnicah - ni mi hladilen učinek, ampak pekoč :D moram sprobat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Ja, če si občutljiva na mentol, ti mogoče ne bo ustrezal. Ni pa zelo močan ta pekoč/hladilni učinek, ker jaz imam tudi precej občutljive ustnice, pa mi jih nič ne razdraži. :) Za 2 evra se splača stestirat! ;)

      Delete
  2. Jaz sem čist obsedena z crazy rumors :)) me ne moti da se ne obdrži na ustnicah, meni kar pomaga ptpri suhih ustnicah, dva dni si mažem pa si tretji dan več ne rabim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja saj meni je tudi najljubši. :) Jaz se pozimi itak vedno mažem, tudi če imam ok ustnice, zato so mi fajn tudi taki balzami, ki niso za res problematične ustnice.

      Delete