Tuesday, February 3, 2015

January shopping

Prejšnji mesec sem se zelo zadrževala kar se tiče nakupovanja na razprodajah, saj sem varčevala za shopping v Ikei. Privoščila sem si nekaj malenkosti in izkoristila popuste na izdelke in oblačila, ki sem jih res potrebovala. No, recimo. :)


V Dm-u sem izkoristila 50% popust na kozmetiko Afrodita in kupila še eno vlažilno kremo za obraz kamilica, ki je trenutno moja najljubša. Čistilno mleko in tonik sta se znašla v košarici, ker sem želela preizkusiti nekaj novega za čiščenje in toniranje obraza in zaenkrat se kar obneseta. Edino ne vem, če je čistilno mleko primerno za zelo občutljivo kožo, saj po uporabi včasih občutim rahlo razdraženo kožo (imam precej občutljivo kožo na obrazu).


Nekaj drobnarij iz Mullerja in Dm-a. Po znižani ceni (2.99 evra) sem iz čiste radovednosti kupila Catrice Made To Stay Smoothing Lip Polish v odtenku 020 Jen & Berry's. Moram priznati, da mi je učinek na ustnicah zelo všeč, kljub temu da ne maram glosov in svetlečih zadev na ustnicah. Najbolj mi je všeč madež, ki je na ustnicah obstojen še več ur po nanosu. O balzamu za ustnice sem že pisala tukaj. Lak za nohte Catrice v odtenku 79 The Bride Takes It All sem pograbila tako na hitro (pred trgovino me je namreč čakal fant - saj razumete :P), da nisem niti videla da ima perlast finiš; hotela sem samo stestirati nov čopič in obstojnost. Finiš je grozen, obstojnost je presenetljivo dobra (brez nadlaka je preživel dan sestavljanja pohištva in čisčenja), čopič pa me ni navdušil - mogoče zaradi samega odtenka, ki se zelo progasto nanaša. V Mullerju sem naletela na zadnji Essence  svinčnik za popravljanje laka na nohtih in ga hitro vzela, saj je bil znižan na 99 centov.


Mislim da se iz Ikee nikoli ne vrnem brez kakšnega novega zvezka ali bloka. Tokrat ni bilo nič drugače, tale dva A5 zvezka sem dobila za manj kot evro na kos in bosta odlična za na faks.


V H&M-u sem bila dvakrat, Prvič sem šla samo firbcat, če so kaj lepega znižali in domov sem odnesla prikupno srajčko z zvezdicami in sivo verižico. Pri nakupu sem dobila še 5 evrov popusta pri naslednjem nakupu nad 20 evrov, zato sem se seveda vrnila še enkrat. :) Misija je bila najti kakšen lep in ugoden zimski pulover in z nakupom sem zelo zadovoljna. Oba puloverja sta zelooo topla. Odlična za današnje vreme. Brrr ... Za vse skupaj sem zapravila 27 evrov, brez popustov pa bi dala 70 evrov.


Največji nakup v mesecu januarju pa je bila posodobitev mojega študijskega kotička. Novo je vse pohištvo, razen oranžnega predalnika. Z vsem sem izredno zadovoljna, kvadratne police se zelo fajn obnesejo za fotografiranje (glej zgoraj), končno imam dovolj polic in predalov za odlaganje (moram še splanirat kje bo kaj). Se opravičujem za slabo osvetljeno fotografijo, ampak sem bila tako navdušena, da sem morala vse pofotografirati takoj ko je bilo sestavljeno. :)

2 comments:

  1. Za kakšen tip kože pa je primerna ta Afroditina krema? :) Jaz bom verjetno ta mesec tudi izkoristila popust v DMu, zato me zanima, kaj se splača probat. :)
    Pa zelo so mi všeč stvari iz H&Ma in tvoje novo pohištvo. <3 Super, da maš zdaj fajn prostor za slikanje, jaz še ga pri nas doma vedno nisem našla. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naj bi bila za občutljivo kožo. Jaz imam največ problemov s tem, ker se mi hitro pojavijo reakcije na koži (rdečica in razdraženost), tale kremica pa je zelo nežna. Drugače pa imam jaz mastno kožo na T predelu (z mozolji na bradi) drugje pa suho in mi ta krema ustreza. Imaš pa dve varianti: vlažilno in hranljivo, ki je bolj mastna. Drugače je Petra na Adjusting Beauty napisala fajn review - jaz sem jo zato potem kupila. ;)
      Ja s tem fotografiranjem so vedno težave, jaz nimam nikjer dobre svetlobe, ker kot vidiš nimam direktne naravne svetlobe. :/

      Delete